FAQ
Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@djsupply.nl of bel naar 050-3134433 om uw annulering door te geven. Zodra de bestelling is verzonden, kan deze alleen worden geretourneerd volgens ons retourbeleid.
Wat als ik met iemand wil spreken over mijn bestelling?
Wat als ik met iemand wil spreken over mijn bestelling?
Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, kunt u onze klantenservice bereiken via info@djsupply.nl of telefonisch op 050-3134433. We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden!
Verzending
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij leveren alle bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestiging met een trackingnummer, zodat u uw pakket kunt volgen.
Leveren jullie ook in het weekend?
Leveren jullie ook in het weekend?
Onze standaard levertijden zijn 1 tot 3 werkdagen. Leveringen in het weekend zijn afhankelijk van de vervoerder. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over weekendleveringen.
Retourbeleid
Wat moet ik doen als mijn product defect is aangekomen?
Wat moet ik doen als mijn product defect is aangekomen?
Als uw product defect is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@djsupply.nl of bel naar 050-3134433. Wij zorgen ervoor dat u instructies ontvangt voor het retourneren zonder extra kosten. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons!
Kan ik een product retourneren als ik het al heb uitgepakt en licht heb gebruikt?
Kan ik een product retourneren als ik het al heb uitgepakt en licht heb gebruikt?
Ja, dat kan! We accepteren retourzendingen van licht gebruikte producten, zolang deze in hun originele verpakking zitten en alle accessoires bevatten. Zorg ervoor dat u dit binnen de retourperiode van 30 dagen doet.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product dat ik niet meer wil?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product dat ik niet meer wil?
Voor niet-defecte producten kunnen we een herbevoorradingskost van 15% van de aankoopprijs in rekening brengen. Defecte producten worden echter kosteloos geaccepteerd. Neem contact op met onze klantenservice voor meer details over het retourneren.