FAQ
Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
We completely get it, we change our minds too! While we wish could, once an order is placed, we are unable to alter or cancel it at this time. We hope to have a cancellation window one day in the future.
Should the item(s) not work out, make sure to exchange for a preferred style or return for a refund. As a reminder, domestic return shipping is free.
Wat als ik met iemand wil spreken over mijn bestelling?
Wat als ik met iemand wil spreken over mijn bestelling?
Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, kunt u onze klantenservice bereiken via info@djsupply.nl of telefonisch op 050-3134433. We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden!
Verzending
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
We currently ship to the United States, Canada, Australia and the UK. To inquire about shipping to a different destination, please contact us.
Leveren jullie ook in het weekend?
Leveren jullie ook in het weekend?
Onze standaard levertijden zijn 1 tot 3 werkdagen. Leveringen in het weekend zijn afhankelijk van de vervoerder. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over weekendleveringen.
Retourbeleid
Wat moet ik doen als mijn product defect is aangekomen?
Wat moet ik doen als mijn product defect is aangekomen?
Items must be returned within 30 days after receiving your order. Items must be returned in the same condition in which they were received, be unworn/unused, have any tags still attached, and include all the original packaging.
Kan ik een product retourneren als ik het al heb uitgepakt en licht heb gebruikt?
Kan ik een product retourneren als ik het al heb uitgepakt en licht heb gebruikt?
Refunds are processed within 7 days from when we receive the item(s).
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product dat ik niet meer wil?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product dat ik niet meer wil?
Voor niet-defecte producten kunnen we een herbevoorradingskost van 15% van de aankoopprijs in rekening brengen. Defecte producten worden echter kosteloos geaccepteerd. Neem contact op met onze klantenservice voor meer details over het retourneren.